Dermatolog i ortopeda
Just another WordPress site

Transformacja ciężkiej pracy służby zdrowia cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Dane są często piętą achillesową: niewielu lekarzy uważa, że mają odpowiednie dane do przeprojektowania systemu. Transformatory jednak najlepiej radzą sobie z dostępnymi informacjami, uznając, że dane z czasem ulegną poprawie. Dotyczą one zapotrzebowania klinicystów na podejmowanie decyzji opartych na dowodach, traktując zmianę projektu jako test koncepcji, a nie implementację znanej odpowiedzi. Przeprojektowanie staje się procesem testowania nowych metryk i źródeł danych, które z biegiem czasu mogą łagodzić krótkoterminowe nieadekwatności danych. Ponadto grupa odpowiedzialna za nadzór jest odpowiedzialna za tworzenie zespołów, ustalanie ich priorytetów, monitorowanie ich postępów, rozwiązywanie barier instytucjonalnych w zakresie zmian oraz integrację pracy wielu zespołów. Ta grupa zapewnia, że zespoły pozostają skoncentrowane na priorytetach organizacyjnych i mają niezbędne zasoby, a także rozwiązuje konflikty, które powstają, gdy wiele grup żąda wspólnych zasobów. W ten sposób zespoły stają się częścią szerszej struktury zarządzania klinicznego i stanowią podstawę działań w zakresie zarządzania wydajnością i doskonalenia. W Intermountain stałe zespoły zarówno przeprojektowują, jak i zarządzają systemami opieki.
Ostatecznie, ponieważ każdy model przeprojektowania opartego na zespole przenosi autorytet i odpowiedzialność z dala od najwyższych kierowników, transformatory zainwestowały w stworzenie szeroko rozumianego zestawu wartości i norm jednoczących. Niezależnie od tego, czy są wyrażone w deklaracjach wartości, układach lub credo, standardy te pomagają dostosować zachowanie personelu zarówno do celów organizacji, jak i pomiędzy zawodami pracującymi razem, aby osiągnąć te cele, i kierują zachowaniem, gdy nie ma jasnej reguły decyzyjnej.
Wiele organizacji uważa to podejście za trudne, i to nie tylko dlatego, że jest powolne, czy wymaga inwestycji. Zagrożenie to wiąże się również z koniecznością redukcji zatrudnienia lub przynajmniej zmian w zatrudnieniu. Jednak największym wyzwaniem jest fundamentalna zmiana, którą reprezentuje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Kierowane przez klinicystów zespoły przejmują kontrolę nad organizacyjnymi podsystemami skierowanymi do pacjentów i reformują protokoły kliniczne i operacje, przeglądają dane o wydajności i wprowadzają modyfikacje, a nawet mogą mieć lokalną kontrolę finansową i odpowiedzialność. W efekcie zamiast brać swój kontekst pracy jako dany, pracownicy aktywnie tworzą lokalny system potrzebny do zapewnienia najlepszej możliwej opieki. Ta zmiana może być zbyt dużym mostem dla niektórych organizacji, szczególnie tych, które mają ograniczone dochody lub pilnie potrzebują zmiany.
Niestety, w dłuższej perspektywie nie da się uniknąć długotrwałej ciężkiej pracy polegającej na powtarzalnym, przyrostowym i często na małą skalę przebudowie lokalnych systemów operacyjnych. Indywidualna zmiana zachowań motywowana reformą płatności może być niewystarczająca do wygenerowania jakości i przyrostu wydajności potrzebnej w nadchodzących latach. W pierwszym roku działalności Pioneer Accountable Care Organizations osiągnęły jedynie skromne wyniki.4 Jednak organizacje dążące do transformacji mogą ułatwić ten proces przez zbudowanie systemu wsparcia opisanego powyżej. Wymagane krótkoterminowe inwestycje mogą być zaskakująco małe, ponieważ większość organizacji ma już wiele niezbędnych ludzkich zasobów. Wydaje się, że najbardziej istotną przeszkodą jest zmiana sposobu myślenia.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne pod adresem.
Author Affiliations
Z Nuffield Trust w Londynie.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
Imison C, Sonola L, Honeyman M, Ross S. Rekonfiguracja usług klinicznych. Londyn: King s Fund, 2014.

2. Bohmer RMJ. Projektowanie opieki: dostosowanie natury i zarządzania opieką zdrowotną. Boston: Harvard Business Press, czerwiec 2009.

3. James BC, Lazar JS. Wykorzystanie programów klinicznych w systemie opieki zdrowotnej do budowy wysokiej jakości infrastruktury. W: Nelson EC, Batalden PB, Lazar JS, wyd. Oparte na praktyce uczenie się i doskonalenie: przewodnik po postępowaniu klinicznym. Oakbrook Terrace, IL: Joint Commission Resources, 2007: 95-108.

4. Schwartz AL, Chernew ME, Landon BE, McWilliams JM. Zmiany w usługach o niskiej wartości w pierwszym roku programu Medicare Pioneer Accountable Care Organisation. JAMA Intern Med 2015; 175: 1815-1825
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (12)
Zamknij Cytowanie artykułów
Uprawnienia
Ryciny / Media
Wywiad audio
Wywiad z dr. Richardem Bohmerem na temat strategii organizacji opieki zdrowotnej, które z sukcesem wprowadziły ciągłe udoskonalenia. (10:37) Pobierz
[przypisy: USG piersi Łódź, ekrany bezszwowe, Dmuchawy bocznokanałowe ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe ekrany bezszwowe USG piersi Łódź